هواداران تیم برتون و جانی دپ

روز اول کامیک کان ۲۰۱۲: انتشار تریلر جدید و دیدنی از «فرانکن وینی» .

 

تابستان هر سال کامیک کان در ایالت کالفرنیای آمریکا، شهر سن دیگو برگزار می‌شود. جشنواره مهمی که تازه شروع به کار کرده و هنوز میان سینمادوستان ایرانی شناخته شده نیست. گردهمایی که در ابتدا برای فیلم‌های براساس کتاب‌های مصور کار خود را آغاز کرد اما هم اکنون محلی برای عرضه و تبلیغ آثار مختلف سینمایی شده است. کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی هر ساله از این موقعیت برای معرفی فیلم‌هایشان بیشترین استفاده را می‌برند و معمولا اخبار، عکس‌ها و تریلر‌های فیلم‌هایشان را در کامیک کان منتشر می‌کنند. و با رویکرد حاشیه‌‌گرای جشنواره‌های اروپایی، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

کامیک کان ۲۰۱۲ نیز کار خود را از روز پنج شنبه ۱۲ ژولای در سن دیگو آغاز کرد. امسال فیلم‌های مهمی همچونجانگوی‌‌ رها از بند، هابیت، فرانکن‌وینی، از: عظیم و قدرتمند، بهشت، مرد آهنی ۳ و لوپر در کامیک کان حضور دارند. مهم‌ترین اتفاق روز اول حضور «تیم برتون» برای فیلم جدیدش فرانکن وینی و همچنین حضور «سم ریمی» و «میشل ویلیامز» برای فیلم از: عظیم و قدرتمند بود. «جکی چان» نیز برای فیلم جدیدش، زودیاک چینیو «آرنولد شوارزنگر» و «سیلوستر استالونه» هم برای بی‌مصرف‌های ۲ در تالارH حضور داشتند. اولین تریلر فیلم از: عظیم و قدرتمند و همچنین تریلر و پوستر جدید فرانکن وینی به همراه عکس‌هایی از روز اول را در کافه سینما ببینید و توضیحاتی درباره این فیلم‌ها. در روزهای آینده، گزارش‌های کافه سینما از این جشنواره با رویکرد تازه را خواهید خواند.

 

اوز: عظیم و قدرتمند

فیلم جدید «سم ریمی» (کارگردان مرد عنکبتوی ۱، ۲، ۳ و من را به جهنم بکش) اوز: عظیم و قدرتمند نسخه جدیدی از فیلم کلاسیک «جادوگر شهر اوز» است. «جیمز فرانکو» در این فیلم نقش اصلی با نام «اسکار دیگز» را بازی می‌کند که یک شعبده باز سیرک است و از شهر کانزاس به سرزمینی به نام اوز سفر می‌کند. برخورد او با او با سه جادوگر با نام‌های «تئودورا» (با بازی می‌لا کونیس)، «اوانورا «(با بازی ریچل وایس) و «گلیندا» (با بازی میشل ویلیامز) اتفاقات فیلم را رقم می‌زند. این فیلم ۸ مارچ ۲۰۱۳ اکران خواهد شد.

اولین تریلر فیلم از: عظیم و قدرتمند (دانلود کنید: ۶ مگابایت)

 

فرانکن وینی

چندی پیش ویدئو و عکس‌های فیلم جدید تیم برتون را درکافه سینما مشاهده کردید (+). فیلمی که بسیاری از علاقه مندان تیم برتون امیدوارند برگشت او باشد به آثار درخشان قبلی‌اش. با تریلر جدید فیلم که در کامیک کان منتشر شد امیدواری‌ها بیشتر می‌گردد. این تریلر با عنوان «تجلیل» به سبک آثار کلاسیک سینما وحشت ساخته شده است. پوس‌تر جدیدی با همین حال و هوا هم از فیلم منتشر شده است. دیدن این تریلر را از دست ندهید:

تریلر جدید فیلم فرانکن وینی (دانلود کنید: ۵ مگابایت)

پوستر فیلم

عکس‌هایی از روز اول کامیک کان ۲۰۱۲:

http://caffecinema.com/images/stories//NewGallery/Day%201%20gallery/comic-con2012-day1-10.jpg

 

 

 

http://caffecinema.com/images/stories//NewGallery/Day%201%20gallery/comic-con2012-day1-5.jpg

 

http://caffecinema.com/images/stories//NewGallery/Day%201%20gallery/comic-con2012-day1-8.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب